Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nikta | użytkownik

imię i nazwisko adreskęty; ;] zarejestrowany03.10.2006 @14:00:51 ostatnio na stronie27.10.2012 @15:57:04

Różna. Pisać i czytać. Otwarta na wszelką krytykę. Uwielbiam zimę. Jesień. Ironiczna . Często złośliwa. Eksploduję Miłością.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.photoblog.pl/nikta2110 OnetSkypemadzia211091 Gadu-Gadu3637113
digarty30 komentarze1167 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mazol    04.08.2008 @12:48:55
Też uwielbiam Grzesiuka
ale to tak na marginesie
dziekuje
_______
Digart sie skonczyl, ale na TV Polonii maja byc powtórki.

~mywszyscy    03.08.2008 @17:19:34
_ Wszystko czym się dzielę jest moje, przepraszam że w tej chwili nie obejrzę całej Twojej "Osoby", jednak dopiero wróciłem z urlopu, teraz muszę na nowo nauczyć się żyć w szarościach. Nocą odwiedzę Cię z herbatką.
^PokahontaZz    31.07.2008 @00:04:02
bardzo mi miło
pozdrawiam:D
_______
w moim ciele lawa .
~Dario2    28.07.2008 @23:58:46
no pewnie, że pamiętam nie zapominam tak szybko
_______
mam nadzieję, że śmierć nie zaczyna się już na początku miłości... B.Rosiek
~czarnaherbata    27.07.2008 @16:12:50
o, taaak Szymbi najlepsza.
jak to boisz się Muminków? nie ma powodu bać się tych małych trolów.
pozdrawiam z przegorącego Wrocławia!
~LadyOscar    21.07.2008 @09:49:52
no nie ... samouk :D
~LadyOscar    19.07.2008 @17:16:35
dziękuję
~ariverrr    18.07.2008 @23:57:21
dokładnie bo poza jakością wszystko jest git
_______
obiektywne oceny i komentarze mile widziane :D
~Avadra    15.07.2008 @00:27:01
Miło to jest takie prace oglądać
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
~Avadra    15.07.2008 @00:26:19
Mnie sie podoba i to barzo
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
~Avadra    15.07.2008 @00:24:53
Jasne, grunt to wrodzona skromność :b
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
~fingolfin5    30.04.2008 @23:40:00
Cześć jakos tam tocze swój żywot 2 do przodu jeden krok w tył nigdy ni ema aby było dobrze...... NO jak z Twoimi prackami wena i czas powrócili......??
~michaladamski    18.03.2008 @12:09:42
dzięki
~fingolfin5    05.03.2008 @20:46:19
Co tam u CIebei nie robisz nic nei pokazujesz sie .pozdrawiam
~Skywalker    28.02.2008 @10:57:21
jest, jest milo mi ze cos Ci sie spodobalo
~Skywalker    28.02.2008 @10:55:44
dzieki Madzia
~wojmo    28.02.2008 @10:52:57
dziękuję zza odwiedziny
~alejka    22.02.2008 @00:48:59
_______
gdy spotykam ludzi,ktorzy wyjatkowosci tak bardzo pozadaja...
to sie zastanawiam...''jak-by'' im sie..z tym zylo...
gdyby rozpoznano,ze sa wyjatkowi...
~onlydream    19.02.2008 @21:27:39
bierz ale jako, że prawo autorskie posiadam napisz, że to moje:D
takie przenikanie, bo ludzie różni a sytuacje podobne
~onlydream    19.02.2008 @21:24:28
cieszę
że
się czyta
~onlydream    19.02.2008 @21:21:01
ojej nie chciałam żeby to skończyło się tak tragicznie, chociaż płacz czasem oczyszcza
~onlydream    19.02.2008 @21:15:01
nie ma sprawy
ostatnio edytowane: 2008-02-19 21:15:15
~onlydream    19.02.2008 @19:46:02
mogłaś
miło
~onlydream    19.02.2008 @19:19:38
~Still29    15.02.2008 @16:06:33
A my się chyba znamy z widzenia dziękuje za komentarz
_______
"Staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nikt by nie zobaczył"
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt